WhatsApp Hattı
0552 444 39 02
KAHRAMANKAZAN BELEDİYESİ BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
Bilgi İşlem Müdürlüğü Hizmet Standartları Tablosu
Sıra No Hizmetin Adı Talep Edilen Belgeler Süre
1 Belediyemiz Duyuru, Haber, Etkinlik SMS Gönderimi Resmi Yazı 1 SAAT
2 Güvenlik Kamerası Sistemi

Resmi Yazı

2 GÜN
3 Web Ana Sayfasına Duyuru, Haber, Etkinlik Yayını

Resmi Yazı

1 SAAT
4 Yeni E-Posta Kullanıcı Adı ve Şifresi E-Posta Talep Formu 10 DAKİKA
5 Web Sayfası Tasarımı Resmi Yazı İle Talep 1-30 İŞ GÜNÜ
6 Yazılım ve Donanım Alım İşleri Resmi Yazı İle Talep 1 YIL
7 Teknik Servis Hizmetleri

Telefonla Talep

2 GÜN
8 Yedekleme Resmi Yazı İle Talep 2 GÜN
9 Kurum İçi ve Dışarıdan Gelen Evrakların Cevaplanması Resmi Yazı / Dilekçe 5 GÜN
10 Personel İnternet Bağlantısı Telefonla Talep 1 SAAT
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk veya ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri İkinci Müracaat Yeri
İsim Umut ÇITAK İsim Cengiz GEVREK
Ünvan Bilgi İşlem Müdür V.
Ünvan Belediye Başkan Yardımcısı

Adres

Bilgi İşlem Müdürlüğü
Ankara Bulvarı No:105/1 06980 Kahramankazan/ANKARA
Adres Ankara Bulvarı No:105/1 06980 Kahramankazan/ANKARA
Telefon (0312) 814 53 00 / 1290 - 1291 Telefon (0312) 814 53 00 / 1045
Faks (0312) 814 10 12 Faks (0312) 814 53 09
E-Posta umutcitak@kazan.bel.tr E-Posta cengizgevrek@kazan.bel.tr